Trött!!!

Gårdagen var riktigt mysig. Vi gick ut allihopa och handlade och sen gick jag och syster med Samuel till lekparken. Tyvärr var hela lekparken begravd i snö. Däremot hittade vi en perfekt pulkabacke men ngn pulka hade vi inte med oss men Samuel tyckte det gick alldeles utmärkt att åka på rumpan =P
Senare på kvällen kom Robin hit och vi hyrde film och kollade på allihopa. Riktigt lördagsmys blev det =)

Idag skulle jag egentligen jobba men blir inget av de eftersom jag inte sovit en blund inatt. Förut klarade jag mig på typ 3-4 timmars sömn om natten utan problem men så är det inte riktigt längre. Så nu är jag riktigt trött. Ska lägga mig en stund och se om jag kan sova lite.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0