Toppen fredag!!

Gick kalas bra på jobbet idag med trots att jag hostat mig genom samtalen. Att hostan aldrig försvinner. Kan det verkligen vara så som alla säger att det är pga rökningen?? Hmm..

Efter jobbet har jag haft en toppen eftermiddag med tjejerna. Vi har gått igenom alla äffärer i hela stan för att hitta ett par serverings byxor till Pian. När vi äntligen hittade ett par som var perfekta så var minsta storleken 44?? What!!? Och Pian, jag vägrar erkänna att det var mitt fel!!!! Vi hittade i alla fall till slut ett par som var helt okej, bara lite förlånga men det går ju alltid att ordna till. Då var Picadelli nöjd =) Och totty hittade sig en födelsedagspresent. En jätte snygg klocka =) Riktigt najs var den!! Kvällen avslutade jag och Totty på 3g med varsin bakad potatis med kyckling och dressing och sallad ;) Inte helt fel vill jag lova!! Tack mina prinsessor för en kanon eftermiddag <3 <3

Och nu väntar en lugn och skön fredagkväll. Blir nog en lugn dag imån med eftersom jag ska jobba på söndag. Känner att jag bara vill koppla av nu då när jag är ledig. Kanske bli lite mys med Picadelli imån bara?

Trevlig helg på er allihopa!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0