Tisdag!!

Har varit på vårdcentralen idag och kollat läget med min hälsa haha. Har ju en infektion i kroppen men värderna o så var annars bra. Så ska ta det lugnt idag o imån tänkte jag och för hoppningsvis jobba torsdag o fredag..

Började planera lite för systers möhippa igår. Kommer bli kanon. Kan inte dirrekt skriva ngt här ifall hon läser men det kommer. Är ju ett tag kvar men känner att jag måste börja fila lite på de eftersom jag har min 20 års fest att planera för också =) Ååå vad jag längtar!! Men Ida, jag o Malin ska säta oss ner ngn dag och planera ihop möhippan. Kommer bli ett stort gäng som jag har fattat det som men ju fler desto roligare ;)

Oo vilket väder vi har idag. Känns som en riktig vår dag. Snön skulle varit borta med så hade det varit toppen. Men det lär väl dröja ngn månad antar jag.

Tänker på min baby nu som sitter och har tenta. Önskar dig all lycka hjärtat. Vet att du kommer sätta den!! Älskar dig <3 <3

Jahopp nu ska jag väl fortsätta med att göra ingenting ungefär och så ser väl resten av min dag ut =P

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0