Tillbaka i bloggen!!

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade. Har tagit en liten paus från de. Sist jag bloggade så mådde jag inge vidare. Hade en liten neråt period och jag är glad över att jag rest mig upp ifrån den. Allt rullar på som det ska i mitt liv och det känns kanon!

Min älskling har varit hemma i lite över en vecka nu och han åkte hem idag. Har varit underbart att träffas igen och bara umgås och mysa med varandra. Vi har även träffat hans kompisar på en filmkväll, ätit Kina med Pian, haft lite spelkväll med hans syster Carro och hennes kille och lite så. Så det har verkligen varit toppen. Det var väldigt tråkigt att säga hej då idag men snart är det påsk och då kommer han ner igen =) Älskar dig min älskling <3 <3

På jobbet rullar det på. Trivs jätte bra och gör rätt så bra ifrån mig med om jag får lov att säga de :) Längar tills lönen börjar rulla in så jag kan skaffa mig en lägenhet. Bor fortfarande hos min syster och Johan men det funkar det gör de ju och jag är väldigt glad att det gör de och att det är okej att jag bor här men det är klart att jag längtar ju efter ngt eget. Men det kommer!!

Några planer framöver har jag väl inte dirrekt. Jobba så mkt jag kan är väl de som står högst på listan. Mkt mer än så är det väl inte. Tar allt som det kommer.

Ja så de har väl inte hänt så mkt sen sist förutom att jag är glad och inte deppig längre och det är ju alltid positivt :) Måste även medela att min syster har skaffat blogg nu med. Hon som var så emot de innan haha. Är stolt över dig att du tagit ditt föruft till fånga ;)

Nu blir det duschen och sen sängen och kanske en bra film!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0