Tankar

Idag är en sån dag då jag saknar dig väldigt mkt. Trotts så många år som gått så saknar jag dig och det kommer jag alltid att göra. Oavsett hur många år som går eller hur gammal jag blir kommer det alltid komma stunder då jag gråter över att du inte är här. Det handlar inte om att jag inte gått vidare. Men du kommer alltid vara en del av mig. Jag tror alltid att allt som händer har en mening. Eller jag vill tro de i alla fall och jag hoppas det är så det är. Men egentligen ska jag inte tänka på hur livet hade sett ut om du fanns här men ibland kan jag inte låta bli. Men jag vet att de aldrig kommer bli så och jag hade heller inte velat byta bort de livet jag har och alla underbara människor som finns i det. Men vad hade du tyckt om de? Vad hade du svarat om jag frågade ngt? Vad hade du gjort om jag gjorde så? Jag tänker många gånger vad du skulle göra i olika situationer för du gjorde alltid så rätt. Du var en så underbar människa och du var så otroligt stark. Utan dig hade jag itne varit den jag är idag. Du la grunden för mitt liv och du visade så mkt kärlek. I mina ögon var du så perfekt. Du var en god människa och du trodde alltid got om alla andra.
Jag saknar dig älskade mamma.
Idag är du i mina tankar väldigt mkt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon finns hos mig också, jag tror att hon är med i verje beslut vi tar, i våra tankar, och i våra liv för övrigt.. jag tror att hon frtfarande får oss att välja rätt... <3 kärlek till mamma

2010-03-26 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0