Söndag igen!

Jaha då var det redan söndag. Veckorna springer iväg, helgen springer iväg, vad tar tiden vägen???
Idag gick jag bort till björn en liten runda där det låg ett gäng ngt bakfulla haha bla Robin. Tyckte inte det minsta synd om er ;) Själv har jag inte festat på typ 3 månader skulle jag tro. Men det har varit rätt så skönt faktiskt. Har inte dirrekt känt ngt behov och plånboken har varit lycklig över de. Däremot hade det varit kul att göra ngt nån helg. Börjar nästan känna mig asocial. Gör aldrig ngt längre känns det som. Men det blir ju så, alla har sitt på olika håll. Stefanos kom förbi en liten runda nu innan han skulle hem till Växjö. Var kul att träffas även att det blev en liten snabbis. Hoppas vi båda har tid att hitta på ngt kul nästa gång du är hemma eller att jag tar mig råd att åka upp men det har inte varit ett överflöd i plånboken sista tiden.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan igen och kolla på Johan Falk. Joel Kinnaman säger jag bara ;)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0