Mkt i huvudet!!

Just nu är det en hel del i mitt lilla huvud. Men jag Gör så gott jag kan för att planera och jag blir bättre och bättre på de :) Idag innan jag åkte och jobbade var jag o syster och kollade på en lägenhet här i Jämjö. Den var väl helt okej, efter en hel del renovering =P Sen har jag jobbat hela dagen och nu på kvällen var vi och kollade på en annan lägenhet i samma trappuppgång och jag kan ju säga att den var mkt bättre :) Och badkar hade den med!!! Var väl lite småfel man kan tjata till sig att få i ordning men jag tyckte verkligen den var helt okej. En etta på 28 kvadrat. Behöver inte mkt större eftersom jag ska bo där själv. Så vi får väl se hur det går med det här men jag tycker nog att det ser lovande ut. Sen tycker ju kanske många jag är lite märklig som vill bo i lilla Jämjö men jag trivs faktiskt här. Litet och lugnt och nära till familjen. Är rätt så tröttt på stan faktiskt och jag är nog allt en liten lant tjej ändå haha.

Imån på förmiddagen ska vi hälsa på lilla mormor. Ska bli så mysigt. Och efter de jobbar jag fram till kvällen och så kommer min baby hem imån med och ska stanna över hela påsken :) Älskar!! Sen har jag rätt så fullspäckat schema denna veckan. Jobb på torsdag och kanske en dejt med Lina den fina på kvällen?? Och på fredag efter jobbet ska vi ha lite påskpyssel med lille Samuel. Lördag blir det påskmiddag med Nickes familj och på söndag blir det kanske påskmiddag med min familj om jag nu hinner med. Så det är full rulle nu. Men som sagt med lite planering går det nog fint :)

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0