Kanon dag på jobbet!!

Gick kalas på jobbet idag =D Mår mkt bättre nu faktiskt. Sweeet!! Bara hostan som inte vill ge med sig..

Har inte så mkt att skriva om eftersom jag inte gjort så mkt annat än jobbat idag. Ska hoppa in i duschen snart o sen bädda ner mig till ngn bra film tänkte jag.

Lite planer för helgen har jag också. Imån efter jobbet blir det solning med Totty och sen en runda på staun. Kanske en liten dejt med Robin på kvällen??
Och på lördag ville lille Gustav att vi skulle gå ut. Hade varit nice men får se lite hur jag känner då. Är ju 2 hela dagar kvar =P

Älskar dig av hela mitt hjärta. Alla har sina upp o ner gångar. Så är det och kommer alltid att vara. Men tvivla aldrig en sekund på vad du betyder för mig. Kommer aldrig sluta älskar dig. Är så glad att jag har dig. Utan dig är jag inte hel. Du och jag <3 <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0