Härlig dag med syster och Samuel <3

Mår mkt bättre idag än jag gjorde igår. Så syster, jag och Samuel har varit i Lyckeby och jag har handlat en massa bra att ha grejor till jag ska flytta. Har lite planer på lägenhet och ha ringt runt lite men det är absolut inget klart än men hur eller hur så kommer jag ju flytta så småning om =P Så det är alltid bra att vara förberedd så man inte behöver handla allt på en o samma gång. Har ju också en hel del saker från när Nicke och jag bodde inne i stan men eftersom vi bor på olika håll så blir de ju så att man får dela upp allt så gott de går och köpa till lite som behövs. Åå vad jag längtar tills jag har ngt eget!! Och Samuel fick två jätte snygga skor och ett par täckbyxor. Även en riktigt grym mössa/keps eller vad man ska kalla det. Riktigt cool var han i den i alla fall. Sen stannade vi till hos pappa och Sussi på vägen hem och Emelie, Samuel och pappa var ute och plockade påskris medans jag informerade Sussi och våra planer inför Emelies möhippa :) Kommer bli kanon!! Så jag har haft en jätte mysig dag verkligen och mer mys kommer det att bli. Syster och Johan ska iväg ikväll så jag ska passa Samuel. Kommer bli både lördagsmys och lördagsbus ;)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0