Dålig dag!!

Vaknade helt klart på fel sida idag. Kanske för att min kära syster väckte mig för att fråga ngt helt onödigt som lika väl kunde vänta tills jag vaknade!!! Då blev jag icke glad!! Sen har det gått upp o ner hela dagen. Irriterad, arg, förbannad, glad, lugn, sur ja ni fattar. Min dag har varit en riktig bergodalbana.

Det var kul idag i alla fall när Jimmy var på besök med sin 12 veckor gamla amstaff Leija. Sååå söt. Vill också ha en hund. Men har tyvätt varken tid eller pengar till det.

Snurrandet i huvudet vill inte heller försvinna. Är nog mkt De också som gör mig irriterad. Vet ju lixom inte varför jag mår som jag mår och det gör mig tokig!! Ska i alla fall jobba imån. Åker hellre dit och försöker än att stanna hemma. Vill komma iväg o jobba lite nu. Det ska nog gå bra.

Har pratat med Totty idag me. Blir nog att sola på fredag o sen en liten tur pa staun. Picadelli kanske vill vara med o leka också?? <3

Saknar min baby också. Har ringt han typ 3 gånger nu på kvällen för att prata om allt o ingenting =P Älskar dig älskling. Vill ha dig här nu <3 <3

Ikväll blir det andra avenyn och sen nana kudden!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0