Sista dagen i Karlskrona!

Har haft en jätte mysig dag förutom att jag varit bakfull. Åkte in till stan i skaplig tid och träffade Asse. Sååå längesen sist. Var så roligt att ses. Har saknat dig massor hjärtat. Det blev michels för vår del. Gyrostallrik! Underbar bakfyllemat. Vi satt där en timme och jag hade inte ens fått i mig halva tallriken haha. Var så seg. Sen kom Pian och vi blev kvar en timme till. Efter det blev det fika på PM haha. Vilka stekare!!!

Ikväll ska jag packa ihop mig. Har bokat biljett imån så klockan 11.40 blir det hemfärd. Känns jobbigt nu när jag varit här nere så länge. Kommer mycket tankar och funderingar men inga riktiga svar. Känner mig förvirrad just nu. Separations ångesten börjar krypa sig närmre. Men jag vet att jag är stark! Men det är bara de att här nere har jag mitt liv. Den här staden kan jag. Här finns alla som står mig nära. Och i Linköping där har jag den jag älskar mest i hela världen. Min trygghet och den jag vill dela mitt liv med. Usch jag ska inte tänka så mkt. Jag säger som jag alltid gjorde innan. Det löser sig!!

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0