Sämsta bloggaren har ni här!

Har blivit värdelös på att blogga sista tiden. Har bara inte haft ngn ork till det. Är i Karlskrona just nu i alla fall men ska till Linköping på söndag och jobbet börjar jag på måndag och Nicke börjar sin skola. Har tagit det rätt så lugnt sen jag kom ner hit nu sist. Umgåts med familj och vänner. Alltid lika skönt. Idag hade jag en heldag på stan med syster Lina och jag köpte en väldigt rosa tröja haha. Vi gick båda och tröstshoppade för pengar vi inte hade =P

Har inte mått ngt vidare bra nu. Vet inte riktigt vad det varit med mig. Ångest.. Har känt mig lite bättre nu idag faktiskt när jag myst med Lina och haft annat att tänka på.

Ikväll blir det nog lite lek med Gustav och Ted och imån ska jag på Hampus barnkalas =) Och sen imånikväll blir det mys med Pian. Ungefär så ser min helg ut. Ska försöka att blogga snart igen!!! Men har ju faktiskt inte jätte mkt intressant att skriva om =P

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0