Party igår!!

Igår var jag riktigt sugen på att festa men det gick inte så bra att få ihop ngn fest. Sen helt plöttsligt bestämdes allt på 2 minuter och då blev det stressigt. Det blev i alla fall party med Pian och Totty hemma hos Totty. Riktigt flummigt som alltid när jag är med er mina prinsessor. Senare på kvällen blev det Piraten och Playbar och galet kul hade vi. Mkt dans och flum och träffade även mångaman känner ute. Kvällen kunde inte blivit bättre förutom att jag kanske borde druckit en aning mindre haha.

Måste också tillägga att VIVI vantarna ägde!!!!!

Fick sedan skjuts hem av underbara Ted. Slumrade visst till en stund där i bilen =P Kom hem väldigt sent eller tidigt kanske passar bättre? Och idag när jag vaknade kände jag mig ungefär som att jag var levande död. Inte nog med bakfllan så har ju självklart förkylningen blivit värre med. Inte jätte smart att festa när man är förkyld. Så idag har inte varit en kanon dag dirrekt.

Har varit hos Hany nu en stund ikväll och vi har bara suttit och myst och pratat och jag har tyckt synd lite om mig själv haha. Älskar dig snuttan <3 <3

Imån är det då arbetsintervju klockan tio på morgonen. Hoppas för allt i världen att jag inte blir sämre eller typ får feber eller nåt nu under natten. Inte så roligt att gå dit och snörvla en massa. Menmen det märker jag imån hur jag känner mig.

Tack alla för en toppen helg!!!

Eleonore


Kommentarer
Postat av: Tove

Tack för en kanon kväll! Lycka till på intervjun! puss, älskar dig <3

2010-01-31 @ 22:36:14
URL: http://orlandolamiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0