Mysdag!!

Idag blev det inte som planerat. Nicke och jag skulle köra upp våran 1.20 säng till linköping idag och då tänkte jag även ta med en massa saker som jag inte behöver här nere denna veckan. Men sen hade släpet frysit fast och gick inte att få loss. Och att hyra ett släp+ bensinkostnade fram och tillbaka till Linköping kostar säkert mer än att köpa en ny säng. Så det får bli en tripp till Ikea när vi kommer upp till Linöping istället =) Det ända jag oroar mig över nu är hur fasen jag ska få upp all min packning på tåget om en vecka. Menmne det ordnar sig nog!

Mådde inte bra när min planering rubbades. Är lite konstig så. Måste ha allt planerat och blir det inte som jag planerat blir jag typ stressad. Men visst var det väl skönt ändå att slippa sitta i en bil hela dagen.

Istället blev det en tur till Robin. Vi har kollat på film, spelat playstation, spelat kort och ätit onyttigt. Jag blev väldans sur när vi spelade eftersom jag bara förlorade =P Men mysigt har vi haft idag. Du betyder så mkt för mig Robin. Du finns alltid där och ställer alltid upp <3 <3

Imån blir det en dejt med Lina och för hoppningsvis även Elias. Och efter det ska jag en runda till Hany och leka lite =) Så ser min planering ut för morgondagen och vi får hoppas den håller i sig så jag inte blir förvirrad haha.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0