Måndag!!

Idag åkte jag in till staun och tog en fika med Lina och Elias. Så mysigt så. Blev en kycklingwrap med gouacamole och en appelsinjouse för att reta elias haha. Det var en väldans trevlig stund med mkt skratt!!
Efter fikan tog Lina och jag oss en runda på stan och jag köpte en tröja som jag inte borde. Men den var ju såå billig =) Då kan jag ju inte låta bli!!

Blev tyvärr ingen lek med Hany eftersom det blev tajt med tiden för pappa hämtade mig i stan och så åkte vi tillsammans ut till Jämjö för att han skulle äta middag här. Var mysigt att träffa pappsen lite. Har inte blivit av så mkt nu när jag varit här nere.

Nu ikväll är jag själv här för syster och killarna är hos ngn kompis och hälsar på. Så jag har städat lite och sen legat på soffan för jag har varit rikitgt trött. Har även pratat med min prinsessa Pian i en hel timme!!! Älskar dig prinsessan och är till och med lite kär i dig hihi <3 <3

Nu ska jag bara slappa och må bra. Imån blir det nog en tur till Ronneby med syster för att kolla bröllopsklänningar =D Och efter det förhoppningsvis en dejt med Hany!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0