Jag vet, jag är sämst på att blogga!

Blir kvar i Karlskrona veckan ut. Vet inte riktigt när jag börjar jobba men åker i alla fall tillbaka till Linköping på söndag för att älsklingen börjar skolan på måndag. Saknar min älskling lite eftersom vi är på helt olika håll när vi är här i Karlskrona så det var ett tag sen det bara var han och jag <3

Igår lekte jag med Ruweni och Totty. Det var längesen det var vi tre. Vi hade jätte mysigt, satt och fikade och kollade datorn och pratade massa strunt. Älskar er tjejer <3 <3

Idag har jag haft tråkigt så jag har storstädat hela systers lägenhet medans hon har pluggat. Hon har börjat läsa pedagogik nu på distans så hon har sina lektioner via datorn. Rätt coolt när hon visade mig hur det fungerar haha. Och Samuel är på dagis så han kunde jag inte heller leka med så det blev som sagt en storstädning istället!

Har inte så mkt planer för veckan faktiskt. Ska bara ta det om det kommer hade jag tänkt. Har funderat mkt idag kring att börja plugga, eller det har jag gjort ett bra tag nu. Så jag tänkte söka lite olika till höst terminen här i karlskrona så får vi se hur jag känner då. Söka kan man ju alltid göra. Blir tufft att bo så långt ifrån Nicke Picke bara ifall jag skulle komma in på ngt och bestämma mig för att flytta hem igen men jag älskar honom och då vet jag att vi kan få det att funka. Menmen det är ju ett tag till så det hinner säkert hända mkt på vägen.

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0