Här går det fort!

Mitt liv svänger så häftigt att jag knappt själv hinner med. Är nere i Karlskrona nu igen. Har ju sökt ett jobb här nere och igår kväll ringde dom så jag ska på intervju måndag morgon =) Hoppas!!!!
Vet inte alls hur det ser ut nu eller hu länge jag stannar. Beror ju helt på hur det går på måndag. Men gå det som jag hoppas är jag nog snart karlskrona bo igen =)

Älsklingen och jag har kanske inte pratat jätte mkt om det här men det räcker för mig att vi båda älskar varandra. Då vet jag att det kommer funka. Man måste våga och chansa lite ibland <3 <3

Ikväll ska jag bara gosa med Samuel. Är fortfarande förkyld och snurrig i huvudet så det får bli det lilla lugna ikväll. Är rätt party sugen om jag ska vara helt ärlig så imånkväll hoppas jag att jag e fit for fight ;)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0