Gamla minnen!

Har suttit i telen med Pian nu i 1.5 timme och vi har klagat av oss till varandra och sedan kom vi in på en massa gamla minnen. Älskar dig gumman och allt vi gjort ihop. Saknar verkligen den gamla tiden ibland. Den tiden kommer alltid vara en del av mig. Tiden då allt var så spännnande och man levde en timme i taget. Vi poetade som vi kallade de haha. Åå herre Gud vad vi höll på. Allt var så flummigt och inget var på allvar. Allt var okej att göra. Det fanns inga gränser. Vi dalade på allt och då menar jag verkligen allt haha. Det var en galen tid som alltid kommer finnas med mig. Ibland skulle jag kanske vilja återuppleva en dag från den tiden men jag skulle aldrig vilja leva det livet igen. Allt var inte roligt. Det hände mkt som var riktigt fel som man inte förstod då. Men jag ångrar ingenting. Jag ser det som erfarenheter. Man måste kunna skratta åt de som varit annars deppar man bara ihop. Jag är glad att jag varit med om den tiden för det har skapat mej till den jag är idag.

Yesterday is history

Min ångest är över nu. Underbart. Men är typ förkyld och hängig. Helt tjock i hela huvudet. Inte kul. Så idag blir det inget jobb för min del utan jag får köra på söndag istället. Hoppas jag blir bättre till lördag med för då är det party i planeringen.

Mina tankar om att flytta till Karlskrona håller jag också fast vid. Känns skönt att jag har bestämt mig nu. Det är som sagt där jag vill vara och där jag hör hemma. När jag flyttar vet jag itne än. Har inte planerat allt fullt ut än men som det ser ut nu blir det nog att jag bor hemma hos pappa ett tag. Kommer kännas konstigt att flytta hem igen men det är ju bara tillfälligt.

Eleonore



Kommer ihåg den dagen. Riktigt knas =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0