Ett nytt år!!

Jaha då var vi inne på 2010 då. Tiden bara springer iväg, knappt att jag hänger med.

Gårdagen blev verkligen jätte lyckad. Käkade underbar älgryta med syster, Johan och Samuel och så blev det efterätt, panacotta tror jag det heter haha. Gott som tusan var det i alla fall.
På kvällen åkte jag in till stan, mötte upp Tove och så gick vi hem till Martin och Johanna där partyt var. Nicke Picke hade åkt dit tidigare på dagen. Det var jätte kul att träffa hela glada gänget igen. Alltid lika roliga samtalsämnen och flummiga påhitt. Var jätte nöjd med allt men saknade förståss min Pian. Men vi han i alla fall ses några minuter och kramas lite!!

Det gångna året har varit ett bra år. Har hunnit med mkt. Studenten, Turkiet, Magaluf, Flytten... Mkt roliga och spännanda saker. Jag hoppas det väntar en massa spännande det här året också!!!

Skulle egentligen åka hem på söndag men nu blir jag kvar en vecka till. Ska inte börja jobba förrän den elfte. Så nu har jag en hel vecka och 2 dagar till att umgås med min kära familj och vänner. Men Nicke och jag ska ändå köra upp våran 1.20 säng till Linköping på söndag så vi har det gjort.

Nu är jag trött. Ida, Conny, Jonathan och Hampus har varit är och barnen sprang runt som galningar haha.
Så nu ska jag mysa ner mig i soffan med syster och kolla på Flickan som lekte med elden för typ fjärde gången haha.

Ett gott nytt år på er alla!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0