.

Ett tag sen jag bloggade nu igen. Är tillbaka i Linköping igen och har kommit igång med jobbet lite smått. Är lite nytt att lära sig men går sakta men säker frammåt.
Det var riktigt jobbigt att åka hit igen. Hade riktig separations ångest vill jag lova. Men nu känns det okej när jag kommit in i jobbet lite och träffat allihopa. Men tror ändå inte jag blir kvar här så länge. Det är i Karlskrona jag vill vara och så är det. Nu har jag provat på det här och det är inget jag ångrar. Trivs jätte bra i den här staden men i Karlskrona är mitt hem. Där kan jag och känner till allting. Där har jag min familj och mina vänner.

Annars inte så mkt nytt. Händer inte så mkt i mtt liv för tillfället. Det rullar på och jag försöker ta en dag i taget.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0