Blogg för Tisdag, Onsdag och idag =)

Tisdag:I tisdag flummade jag, syster och Ida iväg i bilen ner till Kallinge och Ronneby för att kolla brölopsklänning. Tyvärr var ena affären stängd men vi hade kul ändå. Ida och jag stötte på en liten spännis med igelkottsfrisyr inne på Willys som var väldans kundvänlig haha!!!
Sen åkte vi in till qarma i stan för dom hade ringt hem till Johan och sagt att dom kan få hem Emelies klänning som hon vill ha. Då blev vi alal glada =D Fick se klänningen där inne men i en anna storlek. Men Gud var fin den var. Helt underbar. Sen valde vi även ut tärnklänningar, också jätte vackra!!
Senare på kvällen begav jag mig iväg i en sladdande bil med Gustav och Kim och det blev flum, fjant och paradise hotell under kvällen =)

Onsdag: Igår åkte jag, Nicke, Emelie, Samuel och Johans föräldrar upp till lilla Mormor. Vi tog en fika och pratade och umgicks. Alltid så mysigt att hälsa på men får alltid lite dåligt samvete för att jag inte kan göra det oftare.
När vi kom hem från mormor väntade stefanos här hemma och det var inte igår vi träffades!! Min lilla Hagget ;) Vi ska leka idag med. Tvådagar i rad?! Jisses hihi.
Senare på kvällen blev det en tr till Hanny. Vi hade jätte roligt. Det blev mkt skratt och också en hel del prat.
Dom orden du sa till mig hjärtat värmde mer än du kan förstå. Älskar dig<3 <3

Idag fyller min kära syster år så ett STORT GRATTIS till dig Emelie. Vi har sjungt lite nu på morgonen för henne =) Senare idag blir det en runda till Lyckeby där vi ska inhandla lite för partyt imån och så kommer ju Stefanos hit och sen har jag inte mkt planer idag. Bara mysa med födelsedagsbarnet =)

Eleonore

Kommentarer
Postat av: piani

Vem fan bloggar halv åtta på morgonen?!?!? SERIÖSA BLOGGARE

2010-01-07 @ 08:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0