Trött!!!

Gick upp sent idag. Emelie och jag låg uppe halva natten och kollade på film =)

IDag har pappsen och jag varit och hämtat en tvbänk som jag köpt på blocket. Jätte fin var den. När vi kom hem med den stannade jag på middag hos pappsen och sen blev jag hämtad av Stefanos och vi åkte hem till Jämjö. Var mysigt att träffas. Blir allt för lång tid mellan gångerna tyvärr.

Har även fått besök av Gustav och Ted idag. Blev jätte sur för att jag förlorade i korspel som vanligt. Måste behärska mig haha.

Annars har det väl inte hänt så värst mkt idag. Lekt med Samuel och de o detta. Har haft en jätte bra dag i alla fall men nu är jag riktigt trött. Blir sängen tidigt ikväll tror jag!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0