Tillbaka i bloggen!!

Har inte pallat blogga så mkt nu när jag varit sjuk men nu mår jag mkt mkt bättre!!!! Har varit en lugn vecka. Har tvingat mig själv att vara hemma och inte vara ute o härja. Däremot har jag haft folk här var o varannan dag tycker jag men det är inte fel att få lite sällskap när man ligger och snörvlar =P Har även blivit väldigt bortskämd av min underbara syster som har gett mig frukost på sängen och handlat hostmidicin och andra bra att ha grejor när man är sjuk =) Har världens bästa syster!!!

Ringde till jobbet nyss som jag sökt i karlskrona så nu har vi bokat tid för en ny intervju. Blir på måndag så nu har jag hela helgen också på mig att piggna till helt!!! Känns skönt att ha tagit tag i det nu med!

Sakanar min älskling en massa. Vet ju inte riktigt hur länge jag blir kvar här nere nu. Men det är väl bara att börja vänja sig eftersom tanken är att jag snart ska bo här på heltid. Men jag älskar min älskling och jag vet att vi fixar det här <3 <3 Det är bara att kämpa på. Har ju underbara vänner med som stöttar mig och alltid ställer upp!!!

Har en konstig klump i bröstet nu. ar haft sen jag vaknade. Hatar när man drömmer ngt så verkligt och det tar så lång tid efter man har vaknat att inse om det bara var en dröm eller om det faktiskt hände. Lite otäckt faktiskt.

Idag ska jag inte göra så mkt hade jag tänkt. Laga middag till allihopa änkte jag göra för att bevisa för syster att jag faktiskt kan haha. Men annars händer inte så mkt.

Igår var bästaste Robin här på besök. Vi satt och pratade mkt gamla minnen som faktiskt kan vara rätt så jobbigt att ta på. Men ibland är det viktigt att inte bara tänka tillbaka på det som var roligt för det kan bli ens fall. Man måste även tänka tillbaka på det som inte var bra vilket är en väldigt stor del och det är inget jag skulle vilja falla tillbaka i. Man måste vara stark.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0