Städa och Packa!!!

Har städat här idag så nu luktar det gott och är rent och fint =) Packningen är också klar, bara alla kläder kvar men det går fort och packa ihop. Blev glatt överaskad igår när jag packade ihop mina skor och upptäckte hur många jag hade hihi =) Många rea fynd man köpt och använt en gång sen blir det liggande haha. Så onödigt egentligen.

Sista dagen på jobbet idag då. Käns lite trist faktiskt. Har så dubbla känslor nu. Ska bli underbart att flytta ner till Karlskrona igen och stå på egna ben eftersom jag kommmer bo helt själv när jag kommit igång med jobb och fixat lägenhet och de och detta. Samtidigt känns det trist att lämna allt här. Har haft riktigt roligt detta halvåret jag bott här med dom på jobbet och så. Har träffat många underbara människor. Kommer sakna er alla <3 <3

Och det är ju faktiskt inte hej då för evigt haha. Kommer ju vara hos min baby här uppe i alla fall en helg i månaden hade jag tänkt =)

Nu ska jag snart börja med tvätten. Alltid lika roligt =P Eller inte. Välkommen till kvinnans värld ;) 

Eleonore 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0