Söndag!!

Jahopp då var det söndag igen. Veckorna går fort. Mår lite sådär idag med. Har hostat hela natten och varit snurrig idag. Men jag SKA gå till jobbet imån. Har laddat upp med frukt och grejer jag kan ta med mig imån =)

Idag har varit en bra dag. Ida, Conny, Hampus och lille nytkomlingen Evelina har varit på besök. Sååå söt var den lilla prinsessan. Och verkligen pytteliten. Ville verkligen bara pussa på henne och gosa men eftersom jag var rädd att smitta henne så höll jag mig lite på avstånd. Så det har varit ett himla stohej här idag. Samuel och Hampus har busat runt ordentligt hihi.

Annars har jag inte gjort så mkt idag. Emelie och jag har varit nere och handlat lite nu på kvällen. Pratade även med min älskling nyss. Saknar dig baby. Älskar dig otroligt mkt <3 <3

Har inte så mkt mer att skriva så dagen till ära lägger jag istället upp lite bilder!! Eller nahe det tyckte visst inte datorn jag skulle göra. Får bli lite bilder en annan dag istället när datorn inte bråkar med mig =P

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0