Lördag!!

Var ett par dagar sen jag bloggade nu. Jobbet har flytit på kanon och det känns toppen!!! Har jobbat tisdag-fredag och har även satt upp mitt schema för 2 veckor frammåt. Så framöver blir det jobb jobb jobb!! Me like!!!

Igår träffade jag min älskade Sebbe bus. Blev helt tårögd. Var så underbart att få krama om dig mitt hjärta <3 <3 Vi träffade Elias en stund och syster Lina. Sen gick vi hem till Pian picadelli och myste. Det var några riktigt härliga timmar vi fick ihop. Har saknat dig mer än ord kan beskriva.

Kvällen igår tillbringade jag hemma hos Robin. Vi låg och kollade på film och pratade en massa. Alltid lika mysigt att umgås med dig vännen.

Och idag är det då lördag. Har inte dirrekt några planer. Hade gärna lekt lite med Picadelli ikväll men beror lite på hur jag mår. Har ju nyss varit sjuk i typ 2 veckor men inte hindrar väl de mig att åka på att igen. Jävla skit. Hostade hela dagen igår och inatt med. Men har i alla fall inte fått feber så förhoppningsvis är det inget som håller i så länge. Fick även blodtrycksfall i morse eller vad det nu heter. Sånt är så läskigt. Började snurra och flimmra frammför ögonen men efter tt jag lagt mig ner en liten stund så försvann det.  

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och piggna till lite.

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0