Home sweet home!!

Kom fram igår vid sju tiden ungefär. Det var en trevlig resa ner med Sussi =) Hade fullt upp med att packa upp och få ordning på alla saker men syster hjälpte mig och till slut fick vi ihop att väldans bra =)

Idag har jag varit inne i staun och fikat med A och Lina och <3 <3 Efter de tog Lina och jag oss en runda pa staun och kikade lite. Och Lina glöm för all del inte bort att Jungfru Maria färdades på en åsna till Betlemem ;) haha.
Efter de blev det blev det en runda hem till Gustav där jag städade upp i hans lägenhet efter gårdagens festande haha. Fint blev det ;) Och sen kom Robin upp en stund och vi satt o snackade massa skit och hade mysigt.

Nu ikväll har jag inte gjort så mkt. Vi har ätit bakade potatis med kyckling och tsatziki och sallad. Mums!!! Blir nog en rätt så lugn kväll tror jag.

Imån ska nog pappsen och jag åka och köpa en tv bänk som jag hittat på blocket. Jätte snygg och billig dessutom!!! Annars har jag nog inte dirrekt några planer.

Nästa vecka e min kära bror Sebbebus hemma eftersom han har sportlov. Åå så glad jag är för de. Har inte träffat min älskade bror på över två år nu. Helt galet. Så då hade jag tänkt mig en massa mys med honom <3 <3

Ska även på mitt nya jobb på tisdagen nästa vecka. Ska bli spännande!! Så lite händer det allt i mitt liv. Inte jätte mkt kanske men ngt i alla fall.

Avslutar dagens blogg med ett STORT grattis till Ida och Conny som fått en liten flicka. Såå söt!!!! =)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0