Hej o hå!!!

Har loggat in o ut från bloggen nu flera gånger men nu ska jag fan ta mej ork till att skriva en rad eller två.

Snurrar i huvudet just nu. Min förkylning går upp och ner som bara den och just nu går den neråt. Har varit på jobbintervju idag och ska köra igån om typ 2 veckor. Sweeeet!!! Ska upp till Linköping imån och jobba mina 2 veckor på uppsägningstiden bara. Så skönt att allt är påväg att lösa sig nu. Hoppas det funkar med jobbet och de och detta så att jag snart kan skaffa mig ngt eget.

Ska bli skönt att komma upp till Linköping och träffa min älskling lite. Och nu har vi också två veckor på oss att prata igenom allt och umgås och bara va. Det här kommer lösa sig fint, det hoppas jag för allt i världen. Men för en gång skull känner jag faktiskt att jag gör ngt helt för min egen skull. Jag har inte lyssnat på vad andra sagt eller tycker. Det här är vad jag vill och känner är rätt. Sen är det ju förståss rätt skönt ändå att många tycker jag gör rätt. Men som sagt där här är endast ett beslut jag själv kan ta. Och som sagt det är faktiskt bara 3 timmar emellan oss. Inte hela världen faktiskt. Men klart det kommer bli en omställning för oss som levt inpå varandra ett bra tag nu. Men jag är säker på oss och jag älskar min Niclas <3 <3

I helgen har det varit rätt lugnt. Hag lekt lite med Ted och igår passade jag Samuel hela dagen. Var längesen vi hade lite egen tid Samuel och jag. Det blev lite pulkaåkning, lera, lego och massa annat skoj =)
Käkade lite med Lina i stan idag med efter intervjun. Mysigt. Blev tyvärr inte jätte länge eftersom jag började må sämre men som sagt nu bor jag snart här nere på heltid. Då har jag massa massa tid med alla nära och kära =)

Ikväll kommer pappa och Sussi på middag. Blir nog trevligt. Ska försöka vila så mkt jag kan nu ikväll så jag piggnar till och slipper sitta som en zombie på tåget imån.

Har pratat lite med Pian nu med. Stackare du får alltid lyssna på en massa bekymmer jag har känns det som. Men du vet att jag alltid finns där för dig älskling vad det än är. Älskar dig massor min prinsessa <3 <3

Ja det blev ett par rader. Känns alltid bra att skriva av sig lite!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0