Har en bra känsla!!

Mitt liv har svängt hit o dit senaste tiden men som det lutar nu så flyttar jag till Karlskrona i helgen o kör igång på mitt nya jobb där nere tisdag nästa vecka. Inte helt säkert att det blir såhär än men antingen de eller att allt blir framskjutet en vecka. Känner att jag har en bra känsla i kroppen nu. Underbart!! Man ska aldrig se problemen utan lösningarna. Det gör allt så mkt enklare. Ser fram emot mitt nya jobb. Ska bli spännande med nya människor och verkligen spännande att se hur det går och om jag säljer. Men det ska nog inte vara ngt problem. Blir det de så får jag ju helt enkelt se lösningen då ;) Ska bli skönt att komma hem till allihopa igen på heltid och inte känna stress över bara en helg för att jag ska hinna träffa så många som möjligt.

Man ska inte komplicera saker o ting utan göra att så enkelt som möjligt!!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0