Första jobbdagen i Karlskrona!!

Dagen började inte så jätte bra. Kom till jobbet vid tio eftersom det var den informationen jag fått. Men ngn hade blandat ihop tiderna och jag skulle inte vara på jobbet förrän halv två. Typiskt! Som tur var fick jag låna Gustavs lägenhet i stan så jag slapp åka hela vägen tillbaka till Jämjö. Tuusen tack vännen =)

Så vid halv två var jag på jobbet igen och vi fick lite utbildning och info och de och detta och så fick vi kära igång själva. Kändes kanon faktiskt. Trivdes jätte bra och träffade många nya härliga människor =) Så jag har en väldigt positiv inställning till detta!!! Ska jobba imån igen mellan klockan tre och nio. Det var lite dygt bara för när jag slutade så fanns det ingen buss som passade men jag hade tur. Pappsen var i lyckeby så han kom och hämtade mig och kärde hem mig till syster =)

Pratade med Sebbe bus nu precis. Vi skulle egentligen har setts imån men det blir nog på torsdag istället. Passade oss båda bäst. Ååå vad jag längtar efter dig min älskade lille bror. Över två år sen nu. Fattar det verkligen inte. Ska bli underbart att få krama om dig igen <3 <3

Så sammanfattningen av min dag är att den har varit kanon faktiskt även om inte starten på dagen blev den bästa. Menmen sånt som händer. Har en bra känsla inför det här nu i alla fall och det känns jätte bra!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0