Alla hjärtans dag <3

I helgen har jag inte gjort så mkt. I fredags gjorde jag nog så lite som man bara kan göra. Pendlade mellan tv:n, datorn och sängen ungefär. En riktig slapp dag!
Lördagen var väl ungefär likadan. Kvällen däremot var rikgtigt mysig. Nicke och jag gick och köpte Tacos och lagade till det och sen kollade vi på en skräckfilm, The Others. Riktigt bra film. Och RIKTIGT gott med Tacos =)

Och idag är det alla hjärtans dag då. Jag har aldrig varit så mkt för den dagen. Bara en ide för att affärerna ska tjäna en massa pengar på att man köper en massa nallar och skit som bara står och dammar på hyllan. Förlåt mig att jag är oromatiskt haha men det är ju faktiskt sant. När jag kom hem från jobbet idag hade älsklingen i alla fall maten klar och efter det fick jag en lapp där det stod en ledtråd till nästa lapp osv...Och i slutändän fann jag skatten som var en chokladask formad som ett hjärta, ett ciggpaket och ett jätte gulligt kort =) Ingen onödig nalle haha. Blev så glad. Tusen tack min underbara älskling!! Älskar dig <3 <3

Så nu ska vi bara mysa och kolla film och ha det lugnt och skönt.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0