Torsdag

Jag och mina proffsiga rubriker men ja, det är torsdag idag. Igår var vi då hos lilla mormor och det var jätte mysigt att träffa henne. Så tråkigt att det blir så sällan men det är mysigt dom få gånger vi ses. Efter de jobbade jag hela dagen och sen träffade jag älsklingen på kvällen och vi åkte hem till hans familj här i Rödeby och sov här. Idag har jag också jobbat och efter de åkte jag in till Lina och kollade på hennes nya lägenhet. Riktigt najs var den. Så vi satte ihop lite möbler och snackade lite skit. Få bli en dejt snart utan möbel ihopsättning, och bara umgås tycker jag <3
Och nu ligger jag här på soffan med Nickepicke. Har varit helt väck hela kvällen för jag kom på att jag inte hade ätit på hela dagen. Men nu efter jag gjort det känner jag dirrekt hur mkt energi jag fick. Blir nog snart sängen och imån, sista jobbdagen innan helgen. Ååå vad jag längtar till en ledig helg.

Tankar och funderingar
Har pratat ut med Pian ikväll om en massa tankar jag har. Har haft mina bryt sista tiden för jag klarar inte riktigt av när det blir för mkt. Men vem gör de egentligen? Jag måste lära mig hantera saker och ting bättre och planera min tid så jag slipper den här stressen jag bär på, egentligen helt i onödan. Sen är det den sociala biten. Just nu vet jag inte vad ordet social betyder känns det som. Umgås aldrig med ngn. Visst träffar folk lite snabbt hit och dit men jag har inte gjort ngt på jätte länge och med gjort menar jag typ, gå och ta en fika, ha en dag på stan med tjejerna, gå på bio, bara träffas ett par timmar och umgås, kanske kolla på en film, gå ut på krogen osv. Men det blir väl så när man börjat komma in i arbetslivet och innan man kommer in i det ordentligt och lär sig planera ihop saker och ting så är det lite puzzel bitar att få ihop. Men känner mig många gånger som en dålig vän som inte hör av mig det ligger faktiskt inte bara hos mig. Och jag vet vilka mina riktiga vänner är och mina riktiga vänner vet att jag finns där även om jag inte alltid hör av mig. Det hoppas jag ní vet i alla fall <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0