Tjohejsan!

Haft en kanon dag på jobbet. Känns skönt efter ett par sega dagar. Bara jobb 2 dagar till sen fyller jag 20 :) Egentligen är det väl inte mer speciellt än ngn annan födelsedag även att alla säger att det är så stort att fylla 20. Man får gå på systemet, inte så mkt mer. Men det jag ser fram emot är att Nicke och jag ska ha lite fest här hos min syster och Johan på lördag. Ska bli så himla kul att samla alla. Sånna saker är så mkt mer uppskattat än att få en massa presenter tycker jag. Att bara samla alla och ha en trevlig kväll. Så det tror jag kommer bli toppen.

Annars händer väl inte så mkt i mitt liv tycker jag. Det rullar på som det ska och jag är lycklig. Saknar min älskling massor men han kommer ju på fredag så det är inte så länge kvar (: Älskar dig så min prins, mer än du kan ana <3 <3

Imån kanske det blir en liten dejt med picadelli om vi båda vaknar i skaplig tid?! Hehe man vet aldrig. Sen jobb och torsdag jobb och fredag handling inför lördagen, lördag party och söndag bakfylla. Japp där har ni min vecka kort och gott!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0