Söndag!!

Ja som sagt det är söndag för er som inte visste. Har haft en jätte härlig helg. I fredags efter jag jobbat var Nicke o jag hos syster och Johan och åt lite påskmiddag och gömde påskägg till Samuel och hade det riktigt mysigt. Vi sov över och sen åkte vi till Nickes familj på lördag där vi hade påskmiddag nummer 2. Det räckte med två påskmiddagar för att känna att jag gott och väl klarar mig till nästa år haha. På lördagkvällen åkte vi in till Martin och Johanna där det var fest och livat. Blev en kanon kväll verklgen utan utgång vilket var riktigt skönt. Träffade hela goa glada gänget. Tack allihopa för en kanonkväll!!

Och idag kom lite av Nickes släckt hem och hälsade på innan vi vaknat. Där låg vi på soffan, bakfulla och allmänt borta haha. Lite smått pinsamt =P Efter ett par timmar när vi mådde bättre var vi faktiskt ute och körde lite och JAG  körde =D Det var jätte roligt verkligen, och visst jag körde bara på ettan men jag lärde mig mkt och det gick kanon!! Har faktiskt tänkt mig att nicke och jag ska g¨en handledarkurs till sommaren så vi kan köra så mkt som möjligt. Har gått den kursen tidigare men då blev det aldrig ngt av att. Men jag har inget jätte behov av det nu heller så vi får väl se om vi går kursen och framföralt se om jag har råd med det. Men ngn gång vet jag att det kommer :) Först och främst är det eget boende som ligger högst på listan!! Och en massa annat också för den delen.

Nu är vi hemma hos syster och Johan och kollar på film. Sen blir det sängen för imån är det dags och jobba igen.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0