Söndag och bakfylla!!

Vill börja med att tacka alla som var här igår. Tusen tack för en underbart lyckad kväll. Ni är underbara allihopa <3 Blev verkligen kanon allting och jag hade sjukt roligt. Sen blev det stan för mig, Pian, Hannah, Alex, Björn och Robin. Resten av folket stannade kvar och fortsatte festa. För vår del blev det en runda till playbar och så gick jag, Pian och Alex till Nivå också. Träffade massa gamla klasskompisar ute så det var riktigt kul. Var längesen jag var ute i Karskrona.

Och idag är det bakfylla högst på listan haha. Nicke åkte till Rödeby för att bli firad av familjen och jag, syster, Johan och Alex har ätit bakfyllemat och slappat mest hela dagen hehe. Sweet! Ska nog palla mig in i duschen snart för känner mig rätt så ofräsch. Såg ut som en svart rockare när jag vaknade med utsmetat svart smink runt ögonen. Haha mysigt. Hoppas Nicke kommer hit ikväll igen och då kanske det blir en runda till mormor imån på förmiddagen innan jag börjar jobba. Hoppas på de :) Och tisdag-torsdag blir det att jobba i Linköping för min del. Ska bli roligt. Då får Nicke och jag mer tid ihop :) Det gillar vi!!

Nu är Malin, Johan, Saga, Jack och lilla Nova på besök. Så trevligt så. Och snart kommer lilla Björn förbi en runda med :)

Men återigen tusen tack allihop för igår. Längesen jag hade så roligt <3

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0