Seg dag

Dagen började inte så bra. Ställde klockan på sju för att Nicke skulle hinna med tåget men måste stängt av alarmet i sömnen för tio i nio vaknade vi. Så stackars Nicke missade tåget och sina lektioner idag och fick ta ett tåg vid ett tiden istället. Sen blev det jobb för mig som vanligt och hade en riktigt dålig dag på jobbet =/ Men det är bara att ta nya tag till morgondagen!!!

Ngt väldigt roligt som har hänt idag är att jag fick hem hyreskontraktet från pba. Så nu är det påskrivet och ivägskickat =D Börjar kännas på riktigt nu. Och ngt annat somockså är kul är att jag idag för första gången i år har använt vårjackan. Sol sol sol!!! Har varit en underbar dag idag. Men kvällarna är fortfarande kalla så det är nog rätt smart att inte klä av sig allt för fort. Men det har varit i lång och hemsk vinter så det är underbart att våren kommit nu. Nästa vinter ska jag verkligen inte klaga om vi inte får ngn snö som man annars alltid gör. Men man är ju så, aldrig nöjd.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0