Måndag

Orkar inte lägga ner ngn energi på rubriker, så är det med de. Har jobbat idag mellan tolv och sex. Gick jätte bra men kände mig lite små seg. Sen kom Nicke och Rickard och hämtade mig och vi åkte in till stan för att Nicke skulle köpa tågbiljett till imån men han ångrade sig när han såg priserna och tiderna. Precis värdelöst. Ett av tågen kostade runt 600 spänn och de skulle ta 8 timmar. ÅTTA timmar med tåg från Karlskrona till Linköping, vad fan är det här?! Så det blir nog ett tidig tåg för hans del på onsdag morgon eftersom han inte börjar förrän klockan ett på onsdag. Men glad är jag för de för då stannar han en extra dag :) Och nu är vi hos syster i Jämjö och snart blir det Johan falk! Imån på morgonen ska jag ringa och jaga pba om lägenheten. Vill vill vill ha!!! Har väl inte jätte mkt planer för övrigt denna veckan. Pian och jag ska försöka få in en dejt med varandra. Det har varit så dåligt på den fronten ett bra tag nu men vi är två upptagna kvinnor haha. Men som sagt annars har jag inget dirrekt planerat, känns skönt. Men det dyker väl alltid upp ngt. Känner mig tjock i huvudet me och ingen panodil har vi hemma. Min förklning är fortfarande inte över och hur länge har den hålt i?! Det går upp och ner hela tiden men jag har inte riktigt haft tid till att helt vila upp mig från den och då får man helt enkelt skylla sig själv. Då blir det så att man är små sjuk i flera veckor istället för att vila upp sig ett par dagar och bli frisk. Vad är egentligen viktigast. Jobba och få pengar eller hälsan? Märkligt vad man prioriterar ibland.  

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0