Har fixat lägenhet =D

Men vad hände där? Vilken fyndig rubrik!! Och jaaaa jag har fått lägenhet, så gött! Ska få kontraktet hemskickat sen är det bara att skriva på och skicka in!!! Så bli riktigt najs. Haha jag är glad för det lilla. Är ju inte dirrekt världens stekigaste lägenhet jag ska ha men det är ett eget boende i alla fall. Här i lilla Jämjö. Men jag orkar inte med staden faktiskt. Karlskrona är ju inte jätte mkt att ha heller hehe. Säger jag som längtade tillbaka så mkt men det var ju inte staden i första hand som jag saknade utan snarare familjen och vännerna. Så det ska bli rätt gött att bo lite vid sidan av. Så nu har jag ngt att se fram emot. 1 Maj blir det. Mitt första egna boende. Har jag bara bott ihop med älsklingen innan men det här kommer bli min alldeles egna lägenhet :)

Annars idag har jag jobbat och nu på kvällen har vi bara suttit och spelat lite kort och yatzy. Börjar bli rätt trött så det blir nog snart sängen. Blir en tidig morgon också eftersom Nickes tåg går tio i nio.

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0