Grattis älskling!!

Ett stort grattis till min älskling idag på din 25 års dag. Sen är det även vår förlovningsdag med. Idag har vi varit förlovade i 2 år :) Och många många fler år hoppas jag det blir <3 <3 Önskar så vi hade kunnat träffas idag och att jag fick vara nära dig på din dag. Jag vet att du inte bryr dig det minsta men jag gör de. Men till helgen kommer det bli jätte roligt älskling.

Har ringt och sjukanmält mig idag. Har åkt på ngn maginfluensa så hela kvällen igår och natten har varit hemskt. Men nu på morgonen har jag lyckats dricka ett glas blåbärs saft utan att känna av det så mkt i magen. Så det är nog på bättringsvägen. Sånt där skit brukar ju bara hålla i sig ngt dygn så hoppas jag kan jobba imån. Men jätte många jag känner har haft det nu så det är ju ngt som går.

Ska snart ringa baby och sen blir det bara vila idag. Ska även ringa bth och fråga lite angående ansökningar. Har till torsdag på mig att skicka in det så det är gott om tid ;) haha eller inte. Men kommer ångra mig om jag inte söker ngt alls. Söka kan man alltid göra.

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0