20 år =)

Jahopp då var man 20. Åldersnojan börja komma haha ;) Har haft en kanon dag hitills. Bliv firad av syster och Samuel på morgonen. Myspys. Och räksmörgos blev det till frukost. Fint de!!!! Så söt är du älskade syster <3 <3 Sen åkte jag in till Pian i stan och vi gick och tittade lite och köpte present till Nicke. Vi skulle egentligen inte köpa ngt till varandra men tyckte så synd om stackars Nicke som fick vara helt själv i måndags på sin födelsedag så ikväll ska han fan bli firad när han kommer!!! Pian och jag hade förståss jätte mysigt som vanligt. Älskar dig syster och jag saknar dig hur mkt som helst. Som du sa, jag saknar mina prinsessor <3 Gick även till systemet =D Det var nervöst haha. Sen har jag varit och handlat allt med pappsen inför morgondagen. Vi har flummat runt i affären och haft jätte kul. Älskar dig pappsen. Och så gick jag till systemet igen ;) Så nu är i alla fall allt inhandlat för imorgon. Hoppas det kommer bli kanon imån men det tror jag det kommer bli. Och nu ikväll händer inte så mkt faktikt. Blir lite god middag här hemma och sen kommer ju älsklingen med. Saknar dig baby.

Tusen tack till alla som gratulerat mig idag <3

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0