Toppen onsdag!!

Hade en bra dag på jobbet, värvade två stycken idag. Det roligaste svaret jag fick då jag frågade ett par om de hade tid några minuter var "Nej vi är gifta" Hur kan man svara så? Skrattade för mig själv en bra stund åt det efteråt.

Efter jobbet blev det sibylla och sedan bowling och jag var faktiskt inte så dålig som jag trott haha. Hade riktigt kul och det var längesen jag bowlade med. Efter de gick vi till en liten mysig krog och tog oss varsin öl eller cider för min del och snackade massa skit om allt och ingenting. Sedan gick vi till donken en gång till för dagen innan vi drog oss hem =P Berättade om barskolan jag gick i sommras och då undrade Axel om jag kände ngn Dosse och det var en kille som jobbade i en bar där vi var hela tiden. Snacka om att världen är liten.

Det är verkligen ett toppen gäng jag jobbar med. Triv hur bra som hels. Men hade varit kul om ngn tjej hade börjat också eftersom det bara är killar haha.

Nu ska jag mysa ner mig bredvid älsklingen i sängen =) Hoppas alla har haft en bra dag!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0