Tjenare!!

Nu var det ett par dagar sedan jag bloggade.

Har jobbat min första dag idag på mitt nya jobb så lite har det hänt sen sist. Jobbar för DMC nu och då ringer jag runt till folk och snackar pension. Låter kanske inte kanon kul men det var det faktiskt och trots att det var min första dag gick det kanon bra =) Så jag är verkligen jätte nöjd med detta och jag hoppas det fortsätter lika bra!!

Det var väl egentligen det enda nya jag hade att berätta =P Och mkt mer kommer jag inte på att blogga om haha. Ska nog hoppa in i duschen och sen kanske rota fram en sevärd film om nicke picke och jag kan komma överens om ngn då vi inte riktigt har samma filmsmak =P

Ha det gott allihopa!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0