Tisdag

Har jobbat idag och nollade. Tråkigt tråkigt men det tar jag igen imån =)

Handlade med älsklingen efter jobbet så nu har vi massa mat hemma haha. Har mest levt på pommes och korv sista tiden så nu kan vi laga lite redig mat istället =)

Nu kom vi nyss in efter en liten runda ute. Gick inte att vara här inne för brandlarmet gick. Tjöt som jag vet inte vad här inne. Fruktansvärt ljud. Brandkåren har varit här men det var nog falskalarm. Vi såg ingenting någonstans i byggnaden i alla fall. Skönt det.

Ikväll ska jag kolla på en film jag hört ska vara jätte bra. Changeling heter det. Ska bara mysa ner mig ikväll och hoppas bli lite bättre. Känner att en förkylning är på gång. Usch vill inte så jag ska försöka att ta det lilla lugna så det inte blir värre.

Har inte mkt annat att blogga om så jag tackar för mig!!

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0