Tebax i Linköping igen!!

Har haft en toppen helg i Karlskrona men planeringen gick inte riktigt som planerat =P

I lördags städade vi klart lägenheten, tusen tack till Lina och Ruweni för hjälpen!!! Kändes rätt sorgligt att stänga igen dörren. Vi har så mkt minnen därifrån. Menmen nu är det klart i alla fall. 
Hann inte åke med Nicke till hans familj utan jag, Totty och Ruweni tog en fika på stan och sen kollade vi runt lite i affärer. Hade längtat efter mina prinsessor så mkt.

På kvällen var det ju middag hos syster och det blev verkligen lyckat och gott. Vi åt räkmackor till förrätt, fläskfile inlindat i bacon och hasselbackspotatis och svampsås till varmrätt och till efterrätt blev det kladdkaka med after eight choklad. Underbart gott. Emelie e riktigt bra på att laga mat!!!

I söndags gick jag på thairestaurang med Nettan och Lina. Också underbart gott. Var verkligen mysigt att umgås <3 <3 Efter det skulle jag och Nicke egentligen åka hem men då visade det sig att alla tåg var fullbokade så vi fick ta ett tåg hem idag istället. Så igårkväll sov vi hos hans familj och kollade på Johan Falk hela kvällen =)

Och nu är vi tillbaka i Linköping. Inga planer för kvällen. Bara packa upp och fixa lite.

Hoppas alla haft en toppen helg!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0