Seg och trött!!

Sover alldeles för mkt!!! Helt klart. Hopplöst att börja klockan ett om dagarna för vad gör jag? Jo jag sover till klockan halv tolv. Verkligen hopplöst. Måste skärpa mig och vända om mitt dygn.
Hoppas på att komma i säng tidigt ikväll för jag är verkligen trött.

Värvade tre stycken idag. Härligt!! Trotts att jag var lite halv seg på jobbet så gick det ändå toppen =)
Imån efter jobbet blir det bowling med hela gänget. Ska bli kanon kul trotts att jag suger på bowling haha.
Känns bra att ha fått ett jobb och jag känner att jag börjar komma igång nu.
Har lärt känna lite människor och även staden börjar jag hitta i. Jätte skönt faktiskt. Man behöver verkligen rutiner.

Annars inget nytt. Har inte så mkt roligt att blogga om tyvärr.
Kanske blir bättre imån kväll för då kan jag berätta om hur många gånger jag gjorde bort mig på bowlingen ;-)

Nu ska jag käka lite middag. Blir pommes och kyckling idag. Mums =)

Hoppas alla haft en bra dag!!

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0