Ny blogg design =)

Tusen tack till Ruweni som gjort min nya blogg design. Blev verkligen kalas nöjd med den!!

Idag har jag jobbat och nu är jag ledig imån och lördag sen jobbar jag söndag igen. Trivs verkligen jätte bra på mitt nya jobb. Ska bli skönt att ha lite helg nu ändå men inte för att jag har så värst slitsamt jobb då jag bara jobbar 4 timmar haha men ändå =) Det känns lixom bättre med helg när man jobbat en vecka.  

Nu sitter Nicke och jag och myser vid tv:n till inside man. Riktigt bra film men jag ska nog ta och kolla lite på lost på datorn tror jag. Följde faktiskt den serien innan men slutade kolla då det började spåra ur och jag inte fattade någonting haha. Men början är i alla fall bra =)

Bara en vecka kvar sen kommer jag Karlskrona!!! Saknar alla massor massor massor!!!! Speciellt min lille Samuel. Älskar dig min lilla prins så mkt. Han blir verkligen större och större för varje gång jag är nere trots att det bara är en månads mellanrum mellan gångerna jag är nere så är skillnaden så stor. Det händer ju så mkt så snabbt när man är så liten. För er som inte vet då så är det min systerson på 2 år jag pratar om =) Önskar verkligen jag kunde vara med mera men det är inte så lätt på det här avståndet. Därför tar jag vara på varje sekund med honom och syster när jag väl är nere <3 <3
Ska förstår träffa mina älskade vänner och resten av familjen när jag åker ner. Ska bli så roligt men som sagt nu är et bara en vecka kvar!!

Hoppas alla får en kanon helg. Det ska jag ha!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0