Nu e det slut på veckan det e dags för fredags myyyyys!!!!

Hej på er alla. Nu har det klarnat lite i huvudet sen sist jag skrev. Var på mina två arbetsintervjuer i onsdags eller rättaresagt en blev de då han glömde infomera mig om det ena jobbet haha. Men jag tyckte det räckte med den informationen jag fått så jag var nöjd ändå och som jag fattat det så var de två jobben väldigt liknande varandra så spela roll!! Efter intervjun ville han att jag skulle komma tillbaka idag och vara med ett par timmar för att se hur jobbet gick till. Det var väldigt trevlegt och jag gick med en kille runt hem till människor och jobbet går ut på att erbjuda dem bättre elpriser och just nu jobbade de mkt med e-on. Det verkade som ett trevligt och intressant jobb och de ska ringa mig nästa vecka och säga om jag fått det eller inte. Hade gärna tagit jobbet men den enda haken är att dels så kan jag inget om el haha men visst det får man ju lära sig men sen är det också det att lönen är endast provision. Säljer man kan man tjäna goa pengar visst men säljer man inget så tjänar man inget heller. Så det känns lite otryggt menmen vi får se hur det blir. Har ju en sista jobbintervju eller snarare informationsmöte på måndag med som jag tänkte kolla in.

Känner lite också att jag trivs mkt bra på mitt nuvarande jobb på IM. Problemet är bara att jag gått ner mig lite och inte värvar lika bra som innan men känner jag att inget av de andra jobben jag varit på intervju hos är ngt för mig ska jag fan skärpa till mig och börja värva bättre igen så jag kan jobba kvar där.  

Igår bloggade jag inte men då gjorde jag heller ingenting. Gick upp sent och hade en riktig slapp dag. Skönt som fan. Och idag var jag ju då med på det där jobbet och nu på kvällen har jag och älsklingen haft lite fredagsmys och nu sitter vi vid varsin dator och är allmänt osociala =P Haha. 

Har blivit lite inne på tradera med. Ngt nytt. Pian har lärt mig som är expert på det där haha. Så jäkla enkelt sätt att tjäna pengar på. Varför låta fina saker/kläder ligga och skräpa i garderoben när ngn annan kan ha glädje av dem lixom?? 

Resten av helgen blir nog lugn. Har inga dirrekta planer så bloggar jag inget så är det bara för att jag ligger och slappar bort hela helgen =P 

Önskar alla en toppen helg!!

Eleonore 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0