Myspys på stan!!

Idag har älsklingen och jag gått på stan. Det var jätte mysigt. Han köpte sig en ny jacka eller rock kanske man ska säga, ett par byxor och ett par skor. Allt var kanon fint!! Själv letade jag efter ett par jeans men hittade inga jag fastnade för. Det ska ju vara stuprörs jeans nu och jag är inte jätte glad för de men jag får väl snart ge med mig haha. Blev lite hår färg för min del i alla fall så jag ska se om jag orkar färga håret ikväll annars får det bli en annan dag. Var i alla fall en kanon mysig dag på stan!!! Älskar min älskling <3 <3

Nu ska vi snart laga lite middag och sen blir det nog bara mys vid TV:n antar jag. Är helt slut efter vår shoppingrunda. Sånt tar på krafterna =)

Eleonore


Nickes nya jacka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0