Hemma i Karlskrona!!!

Hemma igen. Skönt =) Överraskade syster igår kväll och hon blev jätte glad. Underbart att träffa Samuel också!!

Idag blir det nog en rätt lugn dag hos syster. Vi har varit på vårdcentralen i morse med lille Samuel som är sjuk i feber och även krångel med halsen. Stackars lille snutten, är nästan alltid sjuk.
Pappsen kommer ut lite senare och kanske det blir en liten dejt med Ruweni senare också =)

Imån ska Nicke och jag städa klart våran lägenhet här nere. Kommer nog bli lite jobbigt. Saknar den lägenheten väldigt mkt faktiskt. Mkt minnen där.  Och sedan ska jag umgås med tjejerna och efter det nickes familj och på kvällen ska vi käka middag här hos syster med pappa och sussie också =) Ska bli skönt att få äta riktig mat för en gång skull. Blir mkt skräp mat där uppe i Linköping haha.

Söndag blir det nog lite middag med Mamma Nettan ock Lina. Ska bli toppen!!!

Får väl se hur pass bra min planering håller. Mkt man ska hinna med när man väl är ock hälsar på. Märker hur mkt jag saknat alla när jag väl är här. Känns skönt att vara hemma igen men på söndag blir det tillbaka till Linköping igen eftersom jag nu har ett jobb jag måste tillbaka till =)

Skriver mer i helgen!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0