Förvirrad och trött!!

Känner mig väldigt förvirrad och trött idag men jag antar att ni förstod det efter att ha läst min rubrik.
Sökte lite nya jobb i söndags. Olika försäljningsjobb allihopa och igår ringde tre stycken och ville jag skulle komma på intervju så idag var jag på min första. Eller det var väl inte dirrekt en intervju, snarare ett informationsmöte. Jobbet gick i alla fall ut på att sälja olika tjänster via telefon till olika företag. Låter ju väldigt simpelt med det lät väldigt komplicerat när jag väl satt där och lyssnade. Men i alla fall skrev jag upp mig på utbildningen som är imorgon, torsdag och fredag. Jag ska alltid skynda in i saker och ting och ångrade mig ganska fort och sen så vill jag även gå på mina två andra intervjuer imån så jag ringde upp och sa att jag ångrat mig och ska tänka över saken ett tag. Det är inte hela världen om jag inte går på den här utbildningen eftersom nästa utbildning är redan i november.

Så imån har jag två till intervjuer eller vi slog ihop det till en eftersom båda sitter i samma hus och arbeterna är väl ganska så lika varandra som jag förstod det. Dessa jobben gick också ut på att sälja någonting till olika företag men inte via telefon utan face to face. MKt mer än de vet jag inte så det ska bli spännande och se vad det är för ngt imån.

Idag efter intervjun så jobbade jag men gick hem i halvlek. Kände mig rätt så mkt ur fokus så det var lika bra det. Är mkt i huvudet just nu. Har mkt funderingar på vad jag egentligen vill göra med mitt liv och jag vill alltid att saker och ting ska gå fort fram. Får ta tag i mig själv och lugna ner tempot lite. Saker och ting tar helt enkelt den tid det tar. Inget jag kan göra så mkt åt.

Nu ska älsklingen och jag börja med maten. Står potatismos och fiskbullar på menyn idag!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0